Menü

Ek bagaj

Ek bagaj

Ek bagaj bildirimi internet üzerinden, telefonda,  veya direk olarak havaalanında yapılabilmektedir.

En kolay yöntem olarak bizim müşteri temsilcilerimiz ile e-posta yoluyla irtibata geçebilirsiniz: info@esky.com.tr. Temsilcilerimizle rezervasyon numarasını paylaşmanız, ek bagajınız hakkında bilgilendirme yapmasına yeterli olacaktır.

Ek bagaj bilgilendirmesi (online veya havaalanında), online kayıt (check-in) işleminden sonrasında da yapılabilmektedir.

Not: Yolcu Wizz Air  havayolunu tercih ettiğinde, online kayıt işleminden sonra ek bagaj kaydını online veya telefon yolu ile bildirmesi kabul görmemektedir. Ek bagaj satın alımı havaalanında uçuş günü yapılabilir.

Lütfen unutmayınız:

  • Ek bagaj limitleri (ağırlık, adet, boyut) her havayolu şirketine göre farklılık gösterebilir ve havayolu tarafında belirlenir.
  • Ek bagaj alımı havaalanında yapıldığında,  ücreti  online veya müşteri temsilcilerimizden yapılmasından daha yüksektir.

<Uçak biletinizin durumunu sorgulamak için tıklayın>

Bu bölümdeki öneriler kullanıcı yararına ve sadece bilgilendirme amaçlıdır, eSky.com.tr herhangi bir yükümlülük teşkil etmez.

Daha fazla bilgiye mi ihtiyacınız var?
Geri dönüşünüz için teşekkür ederiz!

Bu sayede, daha kapsamlı ve ilgili içerik sunmak için yardımcı olacaktır.

Gönderme esnasında hata oluştu

Tekrar gönder Daha sonra tekrar deneyiniz.